FANDOM

William Wallenberg Redigera

BzWvjH9IAAE6auY
aka Sebastian Sköld

Läser ekonomiprogrammet på Alfred Kellerman, privatskola.

Han är kapten i rubgylaget.

Utseende: Redigera

  • Längd: Ca 183cm.
  • Kropp: Vältränad - proteinjunkie.
  • Klädstil: När han inte bär skoluniformen gillar han kläder från klädsbutiken Hollywood. Bär ofta Dickies och någon skön tröja, keps eller mössa.
  • Ögon: Blå.
  • Hår: Brunt, skäggstubben likaså.
  • Har ett ärligt och öppet leende, ser sällan lack eller dömande ut.

Familj Redigera

  • Mor: Fanny Wallenberg - Man tillhör inte stadens creme dela creme om man inte stött på den lilla matriarken.
Wille

Relationer Redigera

Om Redigera

Rikemansson med det mesta på sin sida, han har bra betyg, är populär i skolan, skillad teamplayer i rugby laget. Varför skulle han egentligen inte vara nöjd med livet?

Det är allmänt känt att hans far dog när William var tolv år gammal ( Inte lika känt däremot att han tog livet av sig genom att blåsa ut hjärnan över den persiska mattan inne på herrgårdens bibliotek. Detta kräver att man känner familjen lite närmare.)

Han har växt upp i staden, precis som brorsan och deras far före dem. Jesper har alltid varit den eviga kompanjonen och de ses sällan långt ifrån varandra.

  • Favoritfärg: Gul
  • Kan knappt koka ägg, är helt värdelös i köket.
  • Dricker gärna Caffè Americano på Bokcafét
  • Lyssnar på: Bush ( favoritlåten är The Only way Out ) Fuel, Avicii, Skrillex, Macklemore etc.
  • Talar: Svenska, Engelska, Spanska.
  • Spelar: Mest på sitt Playstation 3.
  • Har problem med blod.

Aktuellt Redigera

Han fick avbryta semestern tidigare än planerat för att gå på begravning. De som känner honom vet att han också plågas utav det faktum att han verkar ha köpt en extra biljett hem ifrån Spanien utan att veta vem han köpte den till. Inte heller Jesper verkar minnas vem den tredje i sällskapet var eller när deras duo plötsligt utökades. Oavsett verkar Wille något konfunderad och skakad, många arga telefonsamtal har inte gett honom något att gå på alls. "Vad fan drack vi egentligen där borta?"

Rykten har florerat att William lider av blackouts men Fanny gör sitt bästa för att tysta dem och leta expertvård. Senast så fann han sig inne på Nova utan något minne om varför eller hur han egentligen tog sig dit,
6af1dc3ejw1ejnjvg60pbj20hs0hs3zq