FANDOM

Viktor 2

i'd kill a thousand men before I let one make me his slave

Biografi Redigera

Viktor går under endast namnet Viktor i Griphamn, han sägs tillhöra en organisation i öst med intressen av att etablera sig i Griphamn. När han först anlände till Griphamn för några få år sedan kom han som simpel hamnarbetare och rånare. Hans exakta syfte och position i organisationen har aldrig varit riktigt klarlagt för utomstående men han kom att bli en framträdande person i kriget mot Irmaos de Sangue, när de först etablerade sig i staden.

Sen försvann Viktor lika hastigt som han hade anlänt till staden under sena delen av 2016, en del sade att irmaos de sagnue hade drivit ut Viktor och organisationen andra sade att rörde sig om affärer i öst. För från öst kom de rykten om blodiga uppgörelser och öppna krig kring konflikter om smugglingsvägar.

Nu har Viktor återigen återvänt till Griphamn, denna gången inte som någon simpel lakej eller underhuggare åt någon. Denna gången är han här som Viktor och ryktena talas om ett nytt nätverk som håller på att byggas i hamnen och om ett nytt blodigt krig mot Irmaos de Sangue.

Rykten Redigera

- Det påstås att Viktor är den människan i Griphamn som har dödat flest Irmaos de Sangue medlemmar som fortfarande andas.

- Viktor tillhör en vad et högst rpisatta som Irmaos de Sangue efterlyser med en belöning på 500 000 åt den som dödar Viktor eller 2 500 000 för den som tar Viktor levande.

- Enligt rykten ska Viktor ha kallat sig för Vitya före sin tid i Griphamn, en ökänd rånare, mördare och legoknekt som jobbade för ryska maffian. Numera internationellt efterlyst för rån, mord och terrorism för att bara nämna några brott.

Viktor hand tattoo

De ryska fängelsetatueringarna på händerna visar bärarens meriter likt ett cv och berättar om ett liv med våld