FANDOM

Personfakta:

  • Fullständigt namn: Oliver Gabriel Toivonen
    Oliver Gabriel Toivonen
  • Födelsedag: 2 Februari 1993
  • Nationalitet: Svensk och Finsk
  • Talade språk: Svenska, Engelska, Finska, lite ryska, franska, börjar plocka upp spanska.
  • Läggning: Svänger båda hållen, varför begränsa sig?
  • Bor: Okänt.
  • Gör: For hire..?

Utseende:

  • Längd: 1,83 m
  • Hår: Svart färgat
  • Ögon: Väldigt blå
  • Kroppsbyggnad: Smal, slank.
  • Kännetecken: Mohikan som oftast är mer eller mindre stylad, piercing i näsvinge och ena sidan av läppen. Hope och Deal tatuerade över fingrarna, har även tatueringar som är synliga, över armarna. Klär sig oftast som någon alternativ punkrockare eller rockare. Dansar ofta och gärna.
Andy-Biersack
Andy-bvb

Oliver har en tendens att oftast vara glad och sprallig i allt han gör, för även om han inte vill, så gör han det med energi. Gillar det sociala, framför allt om det innebär att umgås med folk och fä på ett dansgolv. Har sina små egenheter, men gör det oftast med glimten i ögat och det där pojkaktigt charmiga inte långt bort.

Har just nu inget fast arbete. Även om han verkar klara sig ändå på något sätt. Har allt mer setts i tvivelaktigt sällskap.

Generellt är han inte lika pigg och glad som han varit tidigare, som om något tär på honom, men vägrar prata om det. Som så ofta annars. Har tappat alltför mycket i vikt bara det senaste halvåret, och han var inte stor innan.

Har kommit hem igen efter en längre tids frånvaro där han varit onåbar.

19554118 848228978670236 1823185640656306874 n