FANDOM

Irmãosde Sangue 3
Code of irmaos2

Hall of fame

OFF: InfoRedigera

Gruppen är främst känd för kidnappningar, människohandel och försäljning av droger.

Listar några saker som är öppna för att spela meta på eller spel som kan planeras att genomföras:

  • Knarkhandel - Dennis, Malte och Christopher säljer oxy, kokain, heroin, amfetamin, ecstasy och ganja. De rör sig vid tunnelbanestationer, centralstationen, torget, parken men även utanför lasarettet.

  • Kidnappningar - Något av gängets specialitet. Att bli kidnappad av gänget brukar innebära att om anhöriga inte kan betala begärd summa så säljs man vidare till bordeller i andra städer. Det är heller inte ovanligt att kidnappade skickas över landsgränserna där behovet och efterfrågan finns. Kidnappningarna tar ingen hänsyn till ålder eller kön utan det är efterfrågan som avgör vem som plockas. 

  • Tortyr och mord - Mord utförs först som en invigningsrit, där den nya medlemmen utmanas för att se om han/hon är tillräckligt hårdhudad för att passa in. Gänget har en speciell grupp avsedd för tortyr och mord. De riktar in sig på konkurrerande gäng, föredetta medlemmar för att statuera exempel och somliga medlemmar trissar upp varandra till särskilt våldsamma mord och tortyrmetoder för att kunna klättra i status och visa sin hängivenhet till gänget.

  • Andra celler i organisationen - Gänget är stort och utspritt över sverige och finns även i flertalet andra länder. Varje cell har sin egen ringledare. De lokala ledarna sätter upp egna regler men styrs i slutändan av toppledare i de stora frågorna. Organisationen är beroende av god kommunikation imellan cellerna för att knarkhandel och människohandel ska fungera. Det finns exempelvis en stor grupp i Stockholm och en annan i Göteborg. Gänget har sin största bas i Brasilien.

  • Anhållande av medlemmar - Gripande av medlemmar förekommer både högt och lågt inom organisationen i alla tänkas situationer.

 OFF: Personer som spelar gängmedlemmarRedigera

Rakel  Vänd er till oss vid frågor och spelförslag :)

Solizen

StämningsmusikRedigera