FANDOM

Vorwärts! Vorwärts! Bleibt nicht stehen, sinn und Form bekommt Verstand!

Information Redigera

Tumblr mqfolmzxPu1r84jfpo1 500 (2)

Personlig Information

  • Talade språk: Tyska, Svenska, Engelska
  • Född: 1987-11-11
  • Födelseort: Dresden, Tyskland
  • Civilstatus: Singel
  • Bor: Står skriven på en adress i en anspråkslös del av Griphamn.
  • Yrke: Sägs vara f.d yrkesmilitär. Arbetar numera för ett säkerhetsföretag; VPG Personskydd som väktare.  
  • Läggning: Hetero  

Personlighet Redigera

Man kan inte säga att hon är en speciellt sympatisk kvinna. Hon värdesätter inte sitt egna liv och hon är beredd på att offra sig själv för andra. Oavsett vad man tror handlar det inte om något idealiserat martyrskap, utan om att hon hyser respekt för allt liv.

Det kanske kan vara lite svårt att tro när hon kan tortera en för att få fram information och hon drar sig inte för att döda. Hon har en ganska självgod och kaxig attityd, hon är väl kanske inte den mest ödmjukaste av personer. Men hon värdesätter andras liv ändå högt - de som dör för hennes hand har ändå förtjänat att dö. Ingen är oskyldig. 

Hon är den perfekta soldaten med tanke på att hon skyr inga medel för att nå målet och gör det som krävs, men använder oftast sig av metoder som inte står med i regelboken. 

Utseende Redigera

  • Kroppsbyggnad: Vältränad
  • Längd: ca. 170 cm
  • Hår: Mörkbrunt, ganska långt. En aningen fett.
  • Ögon: Bruna, med inslag av grönt.
  • Är: Caucasian
  • Kläder: Går i jordnära färger. Brunt, grönt, beige.... Ganska simpla, inte speciellt uppseendeväckande.
  • Kännetecken: Hennes frisyr; hon rakar ena sidan av huvudet.

Bakgrund Redigera

  • 2007-2009 tjänstgör hon i en FN-sanktion i Afghanistan.
  • Senare under 2009 lämnar hon FN och börjar jobba som legoknekt under Unity Resources Group.
  • I slutet av 2011 lämnar hon, liksom många andra Mellanöstern. Hon flyttar hem till Sverige, skaffar ett nytt jobb hos ett säkerhetsföretag, där hon jobbar bland annat som livvakt.

Annat Redigera

text här

Hemligt Redigera

39ceeef55a58f582956288fcc8c43c69

Konspirationsteoretiker kommer försöka övertala dig om att inget av vår tids stora händelser sker av en slump; att det alltid finns någon större organisation som drar i trådarna. Såklart kan man inte veta säkert... men Valkyria Battlegroup vet. De vet vart skeppen tar vägen i Bermudatriangeln, de vet varför Zodiacmördaren slutade döda och de är mycket väl medvetna om varulvar, spöken, demoner och vampyrer.

  • Fördelar: Indomitable, Professional Training, Favored Weapon