FANDOM

Vad vet man? Redigera

Egentligen är hon född under namnet Lilyana Charles, men alla känner henne som "Charlie". Knappast äldre än 21 år och vet mer än vad en tjej i hennes ålder borde göra.

Bor på Saltnäs Camping. Har genom stipendier studerat naturvetenskapliga programmet på Alfred Kellerman. Enligt rykten ska hon gått ut med anmärkningsvärda betyg, med det menas att de varit tillräckligt bra för att hon en dag skulle kunna varit en lovande kandidat för nobelpriset... om hon velat satsa på någon slags forskning.

I den Undre Världen Redigera

"Sobachka is damn good at what she do; no one even argues that. If you need to know, if you want it found, you go to her."

... kallas hon för Sobachka, som betyder "valp" (som anspråkar på att den är liten och söt. Men även en liten hund har tänder och klor...) Ibland ser man henne sälja droger på någon fest, sägs att hon är den enda i stan som distribuerar Sanctum. Men det hon dealar allra mest med är Information.

Bland mystiska sällskap Redigera

Sagt om Charlie Redigera

(fritt fram för vem som helst att skriva)

"Charlie är speciell, ena månaden så älskar hon dig, andra så dyrkar hon dig, tredje försöker hon få sina polare att mörda dig. Om hon var en äkta blondin också så hade jag älskat henne på riktigt."

Umgänge Redigera

(lägg gärna till själva om jag har missat någon viktig)

bastards by choice Redigera

Wille

Saga Horn

violent delights; violent ends Redigera

- David May

blindspots Redigera

Zac von Gripklo

mute Redigera

Said Arcangeli

Stämning Redigera

Kolla in moodboard för Charlie på Pinterest; https://se.pinterest.com/skuggflamma/charlie/

EVERYBODY NEEDS A THEMESONG!

It should make you feel like a million dollars!

Die Antwoord - 'Cookie Thumper' Official Video

XOV - Lucifer

XOV - Lucifer

Cigarettes After Sex - Nothing's Gonna Hurt You Baby

Tinder Redigera

Som så många andra har Charlie ett Tinderkonto som hjälper henne att fördriva tiden ibland. Vill man kontakta henne via Tinder så skriv i kommentarsfältet.