FANDOM

Personfakta:

Bojan Kasun
  • Fullständigt namn: Bojan Kasun
  • Födelsedag: 1 April 1985
  • Nationalitet: Serb/svensk.
  • Talade språk: Svenska, engelska, serbiska, ryska, tyska, franska, bosniska, kroatiska, makedoniska. Förstår en del bulgariska och tjeckiska.
  • Läggning: Har en åtminstone.
  • Bor: Med sin lilla vita Bishon Frise Evert
  • Gör: Det mesta som han får pengar för.

Utseende:

  • Längd: 199 cm
  • Hår: Mörkbrunt
  • Ögon: Ljusblå
  • Kroppsbyggnad: Lång och kraftig, en boxares stadiga kropp.
  • Kännetecken: Lång, hård, ordentligt kraftigt musklad. Röker som en borstbindare. Tenderar att vara betydligt trevligare när han nyss blivit blåslagen, än han är resten av tiden.  
Fuck off
Bojan är en av de där som rör sig i kretsar och på ställen, få andra skulle våga röra sig på utan åtminstone ett gäng kompisar. Han ses oftast ensam med en cigg i handen, muttrandes. Helst på någon bakgata eller i industriområdet där han smälter bra in med resten av dräggen som han gärna kallar dem. Verkar på något sätt ha en dödslängtan men en oändlig förmåga att överleva det mesta ändå.

Rör sig i den undre världen och slåss för pengar närhelst han får tillfälle. Tenderar att se ut därefter med blåmärken, rivsår och ibland en knäckt näsa.

Han har börjat göra sig ett namn på de där mer illegala klubbarna där man slåss för pengar. Han har ett rykte, en framgång och är favorit på fler än en av dem.

Slåss mest på Klubb Russian Roulette, där han är favorit för stunden. Även om hans matcher blivit färre och färre.
In a suit
Har skaffat sig en liten vit hund sedan han kom tillbaka från senaste turen i Tyskland. Han kallar hunden för Evert.

Enligt uppgifter så ska han tydligen skaffat sig en liten slagskämpe med. Dock har hon inte setts till på ett tag. Såg hon sitt bästa och drog innan det var försent?