FANDOM

Berkano är en underlig individ som nästan enbart syns nattetid och eller sen efter middagen. Personen är mysterisk och har en obehaglig tyst aura kring sig. Den säger aldrig något. Det vi vet om Berkano är att perssonen har ett hår löst ansikte.

Personen har en tragisk bakgrund i stadens fattiga områden. Och har kroppen täckt av är den gjort om till kropps konst. Berkano har en berkanan symbol på högra bröstet. Berkano är en utmärkt på att slås och att slås med kniv.

Berkano har växt upp i ett trasigt hem med en aggressiv knarkare till far som slog honom och modern som var snäll mot honom. Hans ända vän var en grann flicka med långt hår som dödades när han var 18 år hon dog i samband med ett våldtäkts överfall han har inte pratat sedan dess. när han kom in i tonåren tvingades han in i ”street fighting” och andra illegal verksamheter av faderns knarklangar för att betala hans skulder. Han var en av stadens bästa om inte landet bästa Street fighters. På hans 22 Års dag blev han över fallen av knarklangarens fiender och sedan dess har ingen från hans gamla liv hört av honom.

Vid samma tid hittades flickans våld täcks män dödade på brutal sätt alla med en berkanan symbol in ristat i dom. Och över landet hittades med jämna mellanrum kända och o kända pedofiler, barn/kvinnomisshandlaren och våld täckts män brutalt mördade med berkanan symbol när varande på varje brotts plats. En sorts vigilante legend föddes fruktad av många älskad av vissa.

Vem är berkano? Och vem är mördaren?